Tijd om thuis te trainen en samen het rode kruis te helpen!

Iedereen voelt de maatregelen van COVID-19. We werken thuis als dit mogelijk is, kunnen niet meer even langs opa of oma en houden afstand. Iedereen is heel bewust bezig met zijn of haar gezondheid en de gezondheid van je medemens.

We kunnen niet meer naar de sportschool, zwembad, schaatsbaan en er is geen koers. Het sportleven ligt stil. Maar als je gezond bent, kun je met het in acht nemen van de maatregelen gelukkig nog thuis of in de buitenlucht sporten. Maar wat ga je doen nu je even geen doelen hebt om voor te trainen? Zorg ervoor dat je ondanks deze aparte situatie bewust blijft trainen, zodat je fit blijft en geen onnodige blessures oploopt door bijvoorbeeld het beoefenen van andere sporten dan je mogelijk normaal beoefent.

En er valt prima thuis te trainen. Mijn krachttraining doe ik altijd zelf thuis in de schuur. En nu we ook nog buiten kunnen sporten is dit een prima uitvalsbasis om door te fietsen of lopen ook nog aan je duurvermogen te werken. Maar wat ga je doen? Een rondje lopen zo hard als je kan? Of zullen we deze periode invullen met nuttige trainingen zodat we fitter deze periode uitkomen?  

Hoe vaak je wil trainen is aan jou. Wil je alleen een krachttraining? Of juist hardlooptrainingen? Wil je fit blijven naast al dat thuiswerken of straks op niveau terugkeren bij je sportclub? Laat mij jouw doel weten en ik ga voor je aan de slag. Let's get moving!

20200320_091822.jpg

Good to know:

- Kosten: €2,50 per geschreven training;

- Je ontvangt de training per e-mail;

- Je geeft je doel en evt. trainingswensen aan in het onderstaand formulier;

- De algemene voorwaarden van Spruit Sportcoaching zijn op deze gemaakte trainingen van toepassing.

Per aanvraag wordt er 1 training gedoneerd aan het Nederlandse Rode Kruis